Газовий гриль Echelon Cabinet E790S FireMagic E790S-4E1P-71-W-EC
529 990 грн
9 069 грн
3 519 грн
Виконано з: високоякісного зносостійкого матеріалу
Колір: чорний / сріблястий
Сумісність: з грилями Weber серії Genesis II
Особливості: Високоякісний цифровий термометр iGrill 3 Weber 7205 - це сучасне рішення для контролю температури приготування барбекю продуктів. Завдяки бездротовій технології Bluetooth, Ви зможете контролювати процес приготування за допомогою смартфона, на якому буде відображатися температура. Термометр iGrill, ідеально підходить для багатьох грилів від компанії Weber, на яких є спеціально призначене для нього місце. Термометр має два датчика для контролю температур, Ви отримаєте відразу два виміри, що актуально в багатьох випадках.
Складаний: | так |
Тип: | електронний |
529 990 грн
9 900 грн
6 900 грн
8 900 грн
7 679 грн
9 900 грн
7 900 грн
6 890 грн
5 859 грн
Знижка 1 031 грн
8 290 грн
7 461 грн
Знижка 829 грн
6 900 грн
7 980 грн
10 490 грн
8 850 грн
7 799 грн
6 239 грн
Знижка 1 560 грн
7 899 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.