Чохол для гриля Campingaz Premium ХXL 2000027836
1 628 грн
1 900 грн
Виконано з: високоякісного харчового пластику
Розмір, см .: 27,9 х 40,9 х 9,9
Колір: чорний / червоний
Комплект поставки складається з: 4 одиниць (3 ємності, 1 кришка)
Особливості: Контейнери призначені для використання при приготуванні страв на грилі. При покупці контейнерів, Ви отримуєте в своє розпорядження ємності для маринування продуктів. Виконано контейнери з високоякісного пластику за світовими сертифікатами і стандартам. Контейнери використовуються для сирих та варених продуктів, вони стануть незамінними атрибутами використовуваними з грилі. Зверніть увагу на контейнери для маринування GrillPro 96400 і купуйте їх в інтернет-магазині . У нас на сайті Ви можете також звернути увагу на інші аксесуари до грилям, що спрощують Вашу роботу.
Тип: | Різне |
1 628 грн
1 450 грн
1 599 грн
1 590 грн
1 272 грн
Знижка 318 грн
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
1 700 грн
1 800 грн
1 620 грн
Знижка 180 грн
1 575 грн
1 600 грн
2 299 грн
1 419 грн
Знижка 880 грн
1 860 грн
1 488 грн
Знижка 372 грн
2 000 грн
1 500 грн
1 690 грн
1 439 грн
Знижка 251 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.