Круглий піддон для збирання жиру Big Green Egg 117403
1 600 грн
2 090 грн
Щітка Broil King Ice Grate Brush дуже ефективна для очищення брудних решіток, не залишаючи слідів. У комплект входить три голiвки, які поміщаються в морозильну камеру в лотках з водою, щоб отримати кубики замороженого льоду. Очищаючи теплу грати льодом, ми змушуємо лід, з якого зроблена голiвка, випаровуватися, глибоко очищаючи пори чавунної решітки. Після того, як голiвка розплавиться, замініть її на іншу і продовжуйте чистку, поки не видаляться всі забруднення розчинні у воді. Щітка Broil King для чищення льодом відмінний варіант для видалення залишку забруднень, після очищення решітки металевої щіткою!
1 600 грн
2 000 грн
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
2 499 грн
1 999 грн
Знижка 500 грн
2 300 грн
1 750 грн
2 580 грн
1 925 грн
2 490 грн
2 241 грн
Знижка 249 грн
2 190 грн
1 800 грн
1 529 грн
Знижка 271 грн
1 980 грн
2 490 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.