Підставка для реберець Napoleon 56011
1 053 грн
1 190 грн
Завдяки складаному цифровому термометру SANTOS 897900 ваші страви, приготовані на грилі, завжди матимуть ідеальну температуру всередині.
Вимірювання внутрішньої температури страв здійснюється легко і просто завдяки загостреному кінчику щупа термометра, який входить у продукт не пошкоджуючи його. Для отримання найточніших показників температури, рекомендуємо вимірювати термометром м'ясо посередині або в найтовстішому місці шматка.
Термометр оснащений зручною функцією авто включення та вимикання. Коли ви розкладаєте вимірювальний щуп, термометр вмикається автоматично, а коли ви його складаєте, він також легко знову вимикається.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: пластик, нержавіюча сталь
• Розміри у складеному вигляді: 14,4 х 3,5 х 1,8 см
• Розміри у розкладеному вигляді: 24 х 3,5 х 1,8 см
• Живлення: батарейка LR44 1,5 В
• Діапазон вимірювання: від -50 до + 300 °C
• Одиниці вимірювання температури: °C, з кроком 0,1.
• Вага: 49 г
1 053 грн
1 290 грн
1 390 грн
1 340 грн
1 100 грн
1 359 грн
899 грн
1 390 грн
1 190 грн
1 199 грн
1 290 грн
1 200 грн
1 302 грн
1 299 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.