Набір ємностей для збору жиру Napoleon для грилів Freestyle 365, 3 шт. 62026
570 грн
456 грн
Знижка 114 грн
490 грн
441 грн
Очищення та підтримання чистоти у коптильні стане набагато простіше із змінними фольгованими вкладишами Pit Boss.
Просто помістіть змінний вкладиш у піддон жирозбірника та замініть його, коли він заповниться. Більше не треба мити піддон жирозбірника, що значно спрощує та прискорює очищення коптильні. У комплект входить 6 вкладишів, які сумісні з вертикальною коптильнею на деревних гранулах Pit Boss Pro 4-ї серії.
Основні технічні характеристики:
• Матеріал: фольга
• Підходять для використання з вертикальною коптильнею на деревних гранулах Pit Boss Pro 4-ї серії
• У комплекті 6 шт
570 грн
456 грн
Знижка 114 грн
390 грн
390 грн
351 грн
Знижка 39 грн
550 грн
379 грн
590 грн
531 грн
Знижка 59 грн
599 грн
390 грн
390 грн
550 грн
469 грн
241 грн
Знижка 228 грн
395 грн
510 грн
408 грн
Знижка 102 грн
490 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.