Решітка 57см GBS Weber 8835
4 799 грн
3 839 грн
Знижка 960 грн
4 290 грн
3 861 грн
Універсальна чавунна решітка SANTOS 35 x 45 см
При належному догляді чавунні решітки для приготування їжі дуже довговічні, добре акумулюють і передають тепло продуктам.
Чавунні грати чудово підходять для смаження на грилі, будь то м'ясо, риба чи овочі. Для очищення чавунних решіток необхідно скористатися металевою щіткою - найкращі результати будуть при чищенні на "гарячу", поки решітки ще не охолонули.
Чавунна решітка SANTOS 35 x 45 см підходить для використання в грилях, мангалах, печах і навіть на відкритому вогні.
Технічні характеристики:
• Матеріал: чавун
• Розмір: близько 35 см х 45 см
• Товщина: 10 мм
• Підходить для газових грилів SANTOS Mali, Denver, Fontana з 2010 року випуску.
4 799 грн
3 839 грн
Знижка 960 грн
3 690 грн
3 321 грн
Знижка 369 грн
4 990 грн
4 491 грн
Знижка 499 грн
5 159 грн
3 500 грн
5 199 грн
4 500 грн
3 400 грн
5 000 грн
3 490 грн
3 141 грн
Знижка 349 грн
3 884 грн
3 300 грн
3 715 грн
2 601 грн
Знижка 1 114 грн
3 690 грн
3 137 грн
Знижка 553 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.