Тумба під гриль серії 485 Napoleon IM-UGC485-1
49 000 грн
52 500 грн
Модуль Napoleon виконаний із якісної нержавіючої сталі, з використанням безшовної технології. Включає в собі:
місткий відсік з дверима для посуду, висувного ящика для паперових рушників (серветок) та тумбу з контейнерами для
сміття та відходів. Ящики, з дверима, оснащені зручними ручками з анодованого алюмінію, а також доводчиками.
що забезпечують м'яке закриття. Ця шафа дозволяє зберігати весь необхідний посуд, аксесуари, спеції, серветки.
та кухонне приладдя, яке може бути потрібне під час приготування на вашій гриль-зоні. З таким модулем
та іншими вбудовуваними елементами Ви зможете створити ідеальну вуличну кухню, що повністю задовольнятиме Ваші потреби. Придбати модуль з 1 дверима та тумбою під смітник і паперових рушників Napoleon (107*61 см) BI-4224-1D1W
у нашому інтернет-магазині .
Характеристики:
Сумісність: для грилів Napoleon;
Матеріал: нержавіюча сталь;
Розмір: 107х61 см;
Колір: металік.
49 000 грн
39 990 грн
42 000 грн
51 900 грн
39 968 грн
49 635 грн
43 500 грн
57 600 грн
39 584 грн
49 800 грн
51 900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.