Ручка для NESTXL Big Green Egg (NHXL1/302083)
6 700 грн
7 590 грн
Додаткова складна полиця, кріпиться на передній частині гриля, яку при необхідності легко скласти,
Завдяки цій полиці приготування на Вашому пелетному грилі стане комфортнішим, на ній зручно розмістити продукти, соуси, спеції.
або посуд для подачі готової страви. Крім цього полиця оснащена чотирма гачками, на яких можна підвісити необхідні для приготування.
інструменти і вони завжди будуть у зручній доступності.
Придбати поличку для пелетного гриля Broil King 60685 можна у нашому інтернет-магазині .
Характеристики:
Сумісність: для гриля Regal Pellet 500, Baron Pellet 500;
Розміри: 75.5 х 27.3 х7 см
6 700 грн
8 320 грн
7 700 грн
5 899 грн
3 129 грн
Знижка 2 770 грн
7 499 грн
5 999 грн
Знижка 1 500 грн
7 800 грн
8 900 грн
8 290 грн
7 461 грн
Знижка 829 грн
7 780 грн
6 915 грн
5 700 грн
7 238 грн
5 990 грн
4 792 грн
Знижка 1 198 грн
7 900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.