Термобокс Campingaz Icetime Plus 26L, об''єм 26л 087166
2 049 грн
1 639 грн
Знижка 410 грн
1 699 грн
Практична термосумка BergHoff використовується під час виїздів на природу або пляж. Завдяки якісним матеріалам дозволяє ефективно зберігати продукти охолодженими в спеку і теплими в холодну пору року. Для виготовлення зовнішнього шару використовується високоякісний поліестер, для внутрішнього – спеціальний термоізолюючий алюмінієвий матеріал. Сумка оснащена зовнішньою кишенею, в якій комфортно переносити килимок для пікніка або напої. Завдяки таким властивостям Ви будете впевнені, що продукти зберігатимуть початкову температуру протягом тривалого часу.
Придбати сумку для пікніка 4490328 можна у нашому інтернет-магазині .
2 049 грн
1 639 грн
Знижка 410 грн
1 659 грн
1 980 грн
2 085 грн
1 489 грн
1 039 грн
Знижка 450 грн
1 525 грн
1 520 грн
1 392 грн
1 520 грн
1 565 грн
1 990 грн
1 393 грн
Знижка 597 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.