Чавунний вок SANTOS, Ø 32 см 898204
4 790 грн
5 990 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: високоякісного зносостійкого матеріалу
Сумісність: з грилями Primo Oval Junior 200, Primo Oval Large 300, Primo Oval XL 400, Primo Kamado
Колір: чорний / білий
Особливості: Дистанційний термометр Primo 339 - це сучасне рішення для вимірювання і контролю температури страви під час приготування, а також для жарочної камери. Такий підхід дозволяє домогтися дивовижних результатів, навіть якщо Ви відійшли від гриля на велику відстань. Термометр налаштовується потрібним Вам чином і в потрібний момент подає сигнал нагадування, тим самим Ви ніколи не зіпсуєте барбекю продукт який готується. Цифровий дистанційний термометр підійде до будь-якого грилю від компанії Primo і для грилів інших виробників. Купити цифровий дистанційний термометр Primo 339 за найнижчою ціною, можна в магазині грилів .
Складаний: | так |
Тип: | електронний |
4 790 грн
4 999 грн
4 990 грн
5 490 грн
4 590 грн
5 899 грн
4 990 грн
4 500 грн
7 290 грн
5 900 грн
4 990 грн
6 499 грн
4 690 грн
5 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.