Гриль газовий Spirit E-210 Classic чорний Weber 46010075
36 199 грн
890 грн
Щітка для чищення гриля Premium 3 в 1 GRILLI 77711
Виконано з: високоякісної високовуглецевої сталі і термостійкого пластика
Розміри см .: довжина щітки з ручкою 45 см., Довжина робочої частини 16 см., Ширина потрійний робочої частини 7 см.
Особливості: щітка здолати з високоякісної високовуглецевої сталі, що заначительно збільшує термін експлуатації, в порівнянні з аналогічними виробами. Щітка для очищення грилів Premium 3 в 1 GRILLI 77711 якісно, а головне в три рази бисть чистить, за рахунок своєї форми, вона підходить абсолютно для всіх поверхонь грилів, чистить не тільки поверхню а й між ребер решітки.
Тип: | щітка |
36 199 грн
49 600 грн
23 990 грн
12 000 грн
42 900 грн
199 990 грн
169 990 грн
47 900 грн
209 990 грн
26 900 грн
41 900 грн
49 900 грн
44 399 грн
33 900 грн
33 900 грн
33 900 грн
33 900 грн
55 900 грн
78 880 грн
78 880 грн
78 880 грн
43 799 грн
41 500 грн
49 900 грн
28 900 грн
20 272 грн
26 264 грн
1 090 грн
939 грн
939 грн
890 грн
890 грн
700 грн
897 грн
750 грн
990 грн
949 грн
890 грн
800 грн
900 грн
910 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.