Фартух Weber 6474
1 689 грн
1 349 грн
Знижка 340 грн
1 560 грн
Виконано з: високоякісного всесезонного поліестеру
Сумісність: з обігрівачами Enders Trendstyle і Wood
Колір: зелений
Особливості: Щоб надійно зберегти свій газовий обігрівач від зовнішніх негативних пошкоджень і забруднень, скористайтеся чохлом Enders 5066. Цей надійний чохол допоможе зберегти Ваш газовий обігрівач Trendstyle або Wood від пилу, бруду, дощу, снігу і комах, який можуть потрапити у внутрішню частину обігрівача. Чохол має чітке припасування під обігрівач, він надійно сидить на ньому без провисання. Чохол виконаний із зносостійкого УФ-стабілізованого матеріалу, він зберігає свій зовнішній вишуканий вигляд довгий час, не втрачаючи своєї якості. Купити чохол для обігрівачів Trendstyle і Wood Enders 5066, можна в магазині грилів з швидкою доставкою в Ваше місто.
1 689 грн
1 349 грн
Знижка 340 грн
1 623 грн
1 461 грн
Знижка 162 грн
1 901 грн
1 296 грн
1 240 грн
1 500 грн
1 200 грн
1 300 грн
1 290 грн
1 161 грн
Знижка 129 грн
1 274 грн
1 659 грн
1 329 грн
Знижка 330 грн
1 690 грн
1 521 грн
Знижка 169 грн
1 900 грн
1 750 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.