Чохол для коптильні-грилю BIG EASY Char Broil 8575194
2 500 грн
2 500 грн
Виконано з: сертифікований поліестер з захисним покриттям
Сумісність: грилі Char-Broil з 3 або 4 пальниками
Колір: чорний
Особливості: Якщо Ви любите Ваш гриль, зверніть увагу на захисний чохол для нього. Чохол Char-Broil 1758788 - це високоякісний захисний чохол для грилів від американського виробника Char-Broil. Цей чохол збереже Ваш гриль від атмосферного впливу і механічних пошкоджень. Ви завжди будете впевнені в збереження Вашого гриля завдяки чохлу Char-Broil 1758788. Чохол Char-Broil 1758788 для захисту гриля під час зберігання, підійде до 3-4 комфорочной грилю. Він не вицвітає з часом завдяки спеціальному покриттю і завжди буде виглядати ідеально. Купити чохол Char-Broil 1758788 для захисту Вашого гриля, можна в інтернет магазині . У нас Ви отримаєте найкращу ціну на цей чохол і на іншу продукцію компанії Char-Broil.
2 500 грн
2 000 грн
2 990 грн
2 640 грн
2 112 грн
Знижка 528 грн
2 390 грн
2 151 грн
Знижка 239 грн
2 590 грн
2 399 грн
2 300 грн
1 890 грн
2 100 грн
2 659 грн
2 490 грн
2 190 грн
2 400 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.