Фальгований піддон для смаження Broil King 50440
1 000 грн
849 грн
Знижка 151 грн
990 грн
Шумівка SANTOS з нержавіючої сталі обов'язкова для всіх любителів хрусткої смаженої їжі. Картопля фрі, спринг-роли, сирні кульки, креветки в паніровці, чуррос, кіббелінг – вибір рецептів і інгредієнтів, які можна запекти в гарячій олії, величезний. І якщо запах, який залишається на вашій кухні, вас відлякує то таке смаження можливе у каструлі, вок чи сковороді на грилі і на вулиці.
Звичайно, найголовнішим при роботі з гарячою олією є безпечне поводження та правильні аксесуари. За допомогою шумівки SANTOS ви можете безпечно виймати хрусткі шматочки з каструлі, а рідка олія може швидко стікати - це добре для смаку та ще краще для вашого здоров'я. Високоякісна нержавіюча сталь дуже термостійка, довговічна і легко очищується.
Технічні характеристики:
Розміри (ДхШ): 37,5 х 12 см
Матеріал: нержавіюча сталь 304
Можна мити в посудомийній машині
1 000 грн
849 грн
Знижка 151 грн
990 грн
790 грн
900 грн
1 100 грн
890 грн
1 190 грн
750 грн
639 грн
Знижка 111 грн
1 190 грн
1 090 грн
890 грн
900 грн
1 230 грн
990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.