Захисний чохол для ящика під кригу FireMagic 3596-5
7 680 грн
9 990 грн
8 991 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: високоякісного зносостійкого міцного матеріалу
Сумісність: з грилями Oval XL 400, Oval LG 300, Oval JR 200, Kamado
Колір: чорний
Особливості: Фірмовий чохол для гриля Primo 409 - це надійний спосіб захистити Ваш гриль від зовнішніх негативних впливів під час зберігання. Чохол призначений для грилів Primo, які знаходяться на підставці. З таким чохлом Вашому грилю не страшний дощ, сніг, сонячні промені, забруднення. Ваш гриль буде завжди готовий приготувати смачні барбекю страви, надійний захист тільки продовжить термін його служби. Завдяки такому фірмовому чохлу, Ви не будете хвилюватися про збереження улюбленого гриля, знаючи що він в надійних "руках". Для покупки професійного фірмового чохла Primo 409, можна в магазині з доставкою по всій Україні в найкоротші терміни.
7 680 грн
8 850 грн
9 900 грн
8 395 грн
11 490 грн
7 679 грн
7 590 грн
6 449 грн
Знижка 1 141 грн
8 880 грн
8 200 грн
8 000 грн
8 990 грн
8 299 грн
9 400 грн
8 700 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.