Чавунна решітка для гриля SANTOS, 31 x 50 см, для моделей Reno, Montana, E-418, E-411 999
4 290 грн
4 175 грн
Вже давно доведено, що приготовані на рожні продукти набагато соковитішi і мають гарну, хрустку скоринку. Це досягається завдяки рівномірному і постійному обертанню вашого страви над пальниками гриля. Таким чином більшість соків залишається всередині, а поверхня покривається апетитною, карамельної скоринкою. Використовуючи рожен, на своєму грилі, ви з легкістю приготуєте ідеальну птицю або м'ясо, які будуть справжньою окрасою вашого столу!
Характеристики:
Матеріал: нержавіюча сталь;
Сумісність з грилями: Campingaz серій 3, 4 (крім Adelaide і серії 4 RBS).
Комплектація: електродвигун на 230 В, шпага, дві вилки, кріплення до грилю.
Вантажопідйомність: до 3 кг.
4 290 грн
4 592 грн
3 390 грн
4 990 грн
3 500 грн
4 190 грн
4 335 грн
4 890 грн
3 908 грн
3 300 грн
4 990 грн
4 990 грн
3 884 грн
3 776 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.