Щипці для гриля 40 см Broil King 64037
790 грн
997 грн
Універсальний інструмент для гриля: щипці та лопатка з нержавіючої сталі GRILLI 777322
Відкрийте для себе універсальний інструмент для гриля, який поєднує функції щипців та лопатки, полегшуючи будь-які завдання під час приготування їжі на грилі.
З інноваційним дизайном і двосторонньою лопаткою цей інструмент ідеально підходить для перевертання бургерів, стейків, а також для захоплення дрібних продуктів, таких як овочі або креветки. Двостороння головка лопатки гарантує точність і зручність у використанні, замінюючи традиційні щипці та лопатку.
Інструмент виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі, що робить його міцним і довговічним. Для зручності зберігання передбачене спеціальне кільце для підвішування, щоб інструмент завжди був під рукою.
Цей універсальний інструмент зробить ваше барбекю простішим і зручнішим, додаючи функціональності та стилю.
790 грн
900 грн
720 грн
Знижка 180 грн
790 грн
1 100 грн
865 грн
990 грн
1 200 грн
1 000 грн
1 200 грн
750 грн
639 грн
Знижка 111 грн
892 грн
1 000 грн
845 грн
1 150 грн
979 грн
Знижка 171 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.