Активатор активного кисню Spa Time Bayrol
540 грн
540 грн
Тестер Bayrol PH / CL Pooltester (Німеччина) - призначений для вимірювання кислотно-лужного балансу (рН) і рівня активного хлору (Cl) в воді басейну.
Для ефективної дезінфекції води необхідно регулярно проводити тест води на pH і Хлор.
Як використовувати тестер Bayrol pH / Cl:
- Відкрийте футляр і промийте тестер водою;
- Заповніть всі відсіки тестера водою з басейну (воду рекомендується брати з глибини 20-30 см) .;
- Додати 1 таблетку Phenol Red в лівий відсік тестера з позначкою pH .;
- Додати 1 таблетку DPD №1 в правий відсік тестера з позначкою Cl .;
- Закрийте кришку тестера;
- Струсніть тестер для повного розчинення таблеток;
- Порівняйте кольорове забарвлення рідин зі шкалою кольорів поруч;
- У лівій ємності можна побачити рівень рН - оптимальний показник від 7,0 до 7,4;
- В правій ємності можна побачити вміст вільного хлору - оптимальний показник 0,6 мг / л;
- Порівняння кольорів проводьте відразу після розчинення таблеток;
- Після закінчення вимірювань тестер слід ретельно промити.
Комплектація:
- 20 таблеток PHENOL RED (вимір рівня pН води);
- 20 таблеток DPD № 1 (вимір рівня вільного хлору);
- Ємність для вимірювання значень pH (Phenol Red) і Cl (DPD №1);
- Зручний футляр;
- Інструкція з використання тестера.
540 грн
620 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.