Лопатка для гриля Big Green Egg SPAT
1 120 грн
1 340 грн
Виконано з: зносостійкого захищеного ПВХ поліестеру
Сумісність: з грилем Napoleon TQ285
Колір: сірий
Особливості: Сумка для гриля Napoleon 68285, виконаний з високоякісного зносостійкого матеріалу, який убезпечить Ваш гриль від негативних впливів під час транспортування. Дана сумка ідеально підходить для гриля Napoleon TQ285. Матеріал сумки захищений від ультрафіолетового випромінювання, що запобігає вицвітання кольору. Також, вона має великі зручні ручки, Ви зможете нести її в руках або повісити на плече. На зовнішній поверхні чохла, розташовується логотип компанії Napoleon. Це дуже гармонійно виглядає з боку. Для покупки сумки для гриля Napoleon 68285, заходьте до нас в магазин в Києві або замовляйте через наш сайт з доставкою по всій Україні.
1 120 грн
1 500 грн
1 090 грн
929 грн
Знижка 161 грн
1 390 грн
1 194 грн
1 300 грн
1 490 грн
1 341 грн
Знижка 149 грн
1 349 грн
529 грн
Знижка 820 грн
1 659 грн
1 390 грн
1 650 грн
1 320 грн
Знижка 330 грн
1 500 грн
1 274 грн
1 500 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.