Сходинки для СПА-басейна тм Myspa, Handisteps Black
6 700 грн
8 400 грн
Універсальні сходи для СПА-басейнів (джакузі) Myspa ValetSteps - додатковий аксесуар для будь-яких типів міні-басейнів, СПА-ванн і плавальних СПА-басейнів (swim spa) незалежно від розмірів і форм. Мають знімні верхні накладки-протектори з протиковзкою рифленою поверхнею для додаткової безпеки під час користування джакузі. Доступні в двох кольорах на вибір: Redwood і Warm gray.
Основні особливості і характеристики ступенів Myspa ValetSteps «Redwood»:
✦ Протиковзке покриття
✦ Виготовлені з міцного матеріалу (поліпропілен), стійкого до температурних перепадів: можна використовувати поза приміщенням (якщо СПА-басейн розміщений і зберігається на вулиці)
✦ Розраховані на навантаження до 130 кг
✦ Висота - 400 мм
✦ Ширина - 787 мм
✦ Глибина - 570 мм
Країна виробник: | США |
Торгова марка: | MYSPA |
Гарантія: | 12 місяців |
6 700 грн
8 700 грн
8 400 грн
9 200 грн
6 800 грн
6 658 грн
8 400 грн
8 700 грн
7 550 грн
6 990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.