Чохол захисний для СПА-басейна тм Myspa, Bag
6 100 грн
6 800 грн
Універсальні сходи для СПА-басейнів (джакузі) HandiSteps використовуються як додатковий аксесуар для будь-яких типів і форм гідромасажних СПА-ванн. Знімні протектори мають закруглену форму і можуть бути закріплені на вертикальних опорах будь-якою стороною в залежності від форми корпусу СПА-басейни. Для безпечного та зручного користування джакузі накладки-протектори сходів Myspa HandiSteps «Espresso» мають протиковзку текстуровану поверхню. Поставляються в упаковці в розібраному вигляді. Матеріал: міцний ABS-пластик. Витримують навантаження до 136 кг.
Технічні характеристики моделі ступенів для СПА-басейни HandiSteps:
✦ Колір - «Espresso» (насичений коричневий)
✦ Комплектація: вертикальні стійки (2 шт.), Знімні накладки-протектори (2 шт.)
✦ Максимальне навантаження на сходи - 136 кг
✦ Ширина загальна - 724 мм
✦ Висота - 355 мм
Країна виробник: | США |
Торгова марка: | MYSPA |
Гарантія: | 12 місяців |
6 100 грн
8 400 грн
8 400 грн
6 990 грн
8 400 грн
6 658 грн
6 700 грн
7 550 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.