Чохол захисний для СПА-басейна тм Myspa, Bag
6 100 грн
6 700 грн
Універсальні сходи для гідромасажних СПА-басейнів Myspa Handisteps «Black» - додатковий аксесуар, який можна використовувати з будь-якими видами джакузі, СПА-ванн та іншими різновидами міні-басейнів. Виготовлені з міцного формованого пластика, стійкого до температурних перепадів і дії ультрафіолетових променів. Тому аксесуар можна розміщувати поруч зі СПА-басейном і зберігати як всередині приміщення, так і зовні. Конструкція сходів передбачає знімні накладки-протектори, завдяки чому їх можна встановити потрібної стороною в залежності від форми СПА-ванни.
Основні характеристики і особливості сходів Handisteps «Black»:
✦ Протиковзаючі рифлені протектори
✦ Прості і зручні в експлуатації (для зборки / розбирання не потрібно застосування інструментів)
✦ Міцна конструкція (можуть витримувати навантаження до 136 кг)
✦ Мала вага
✦ Універсальна форма
✦ Розміри (Ш х Г х В) - 72,4 х 58,4 х 35,5 см
✦ Матеріал - пластик
✦ Колір - чорний
Країна виробник: | США |
Торгова марка: | MYSPA |
Гарантія: | 12 місяців |
6 100 грн
6 658 грн
6 990 грн
6 800 грн
7 550 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.