Вилка для м''яса Gourmet Line 15 см BergHoff 1399201
519 грн
500 грн
Виконано з: латуні
Розміри: 9,2 х 6,3 х 2,1 см.
Сумісність: з щіткою для чищення Roesle 25053
Колір: латунь
Особливості: Змінні насадки для щітки 25053 Roesle 25090 дозволять завжди мати робочий інструмент у себе під рукою. Якщо у Вас вже є щітка для чистки жарочной решітки Roesle 25053, Вам будуть потрібні згодом змінні насадки для цієї щітки. Ви легко заміните їх на Вашій щітці. Виконано змінні насадки з латуні, вони ефективно очищають жарочні решітки з нержавіючої сталі і чавуну. Таку насадку можна мити в посудомийній машині, що спрощує обслуговування насадки. Підтримуйте Ваші жарочні решітки в чистоті вчасно змінюючи насадки для щітки. Купити змінні насадки для щітки 25053 Roesle 25090 за вигідною ціною зі швидкою доставкою, можна на сайті грилів .
519 грн
599 грн
399 грн
400 грн
600 грн
480 грн
Знижка 120 грн
426 грн
416 грн
590 грн
590 грн
531 грн
Знижка 59 грн
590 грн
390 грн
490 грн
419 грн
Знижка 71 грн
520 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.