Кришка для гриля miniMAX Big GreenEgg MXLC
8 000 грн
7 499 грн
Розширте свої можливості та додайте комфорту при приготуванні на пелетному грилі Weber SmokeFire.
Бічний столик додає близько 1300 квадратних сантиметрів робочої поверхні, дозволяє зручно розміщувати інструменти та посуд під час приготування. Столик оснащений тримачем для рушника та відкривачкою для пляшок.
Основні технічні переваги:
• Розмір: 31x49x8,1 см
• Допустиме навантаження: до 18 кг
• Виготовлений із нержавіючої сталі
• Оснащений тримачем для рушників та відкривачкою для пляшок
• У складеному стані підходить для використання з чохлом Premium SmokeFire (продається окремо)
• Легко складається для зберігання
• Кріпиться з лівого боку гриля
• Вбудоване відділення для дошки для нарізки (дошка Weber продається окремо)
• Підходить для пелетних грилів Weber SmokeFire EX4 та EX6
8 000 грн
7 900 грн
6 990 грн
6 559 грн
3 669 грн
Знижка 2 890 грн
6 389 грн
6 093 грн
5 900 грн
8 320 грн
6 190 грн
5 571 грн
Знижка 619 грн
7 500 грн
6 990 грн
5 900 грн
7 000 грн
7 780 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.