Газовий гриль Spirit E-210 Weber 46010675
25 590 грн
769 грн
Виконано з: нержавіючої сталі / пластик
Розміри: 6 х 3 х 27 см.
Колір: чорний / металік
Особливості: Щітка для чищення жарочних решіток Weber 6495, виконана в V-образній формі з високоякісних матеріалів. Для чистик жарочной решітки у Вас в руках опиниться щітка, фактично, з двома щітками розташованих під певним кутом. Завдяки такому розташуванню чистить щітки, Ви легко очистите всі зазори жарочной решітки від забруднень після приготування їжі. Ручка у щітки ергономічна, вона добре лежить в руці. Для підвішування щітки, вона має для цього спеціальний шкіряний ремінець на ручці. Це ідеальне рішення для чищення дуже забрудненої жарочной решітки. Для покупки щітки для чищення Weber 6495, звертайтеся в магазин за найкращою ціною.
25 590 грн
900 грн
600 грн
590 грн
690 грн
890 грн
690 грн
890 грн
900 грн
790 грн
799 грн
900 грн
790 грн
669 грн
Знижка 121 грн
700 грн
750 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.