Лопатка для гриля Big Green Egg 116888
1 990 грн
1 900 грн
Виконано з: нержавіючої сталі і латуні
Розміри: 46,5 х 6,3 х 7 см.
Колір: металік
Особливості: Щітка для чищення жарочной решітки гриля Roesle 25053, допоможе підтримувати чистоту гриля. Ваша смаження решітка буде завжди готова до використання, якщо Ви будете використовувати щітку для чистки від компанії Roesle. Чистяча частина щітки представляє з себе чотири смужки з латунною щетиною, яка дістане в кожен куточок жарочной решітки. У вас буде можливість змінити робочу частину щітки. Змінне щетину Ви можете знайти у нас на сайті, або ж запитати у нашого консультанта. Щіткою можна чистити жарочні решітки з нержавіючої сталі, а також з чавуну. Купити щітку для чистки гриля Roesle 25053, можна в магазині грилів за вигідною ціною.
1 990 грн
1 490 грн
2 299 грн
2 325 грн
2 221 грн
1 839 грн
1 039 грн
Знижка 800 грн
1 590 грн
2 199 грн
1 490 грн
1 690 грн
2 299 грн
1 879 грн
2 000 грн
1 500 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.