Ручка для зняття KEG-аксесуарів універсальна Broil King KA5555
700 грн
890 грн
Виконано з: нейлон
Розміри: 45,7 х 7,6 х 7,6 см.
Вага: 0,39 кг.
Колір: чорний / помаранчевий
Особливості: Це унікальна щітка для чищення гриля. Вона ідеально підходить для чищення жарочних решіток з порцеляновим покриттям, чавунних і хромованих. Похилі щетинки дозволяють більш ефективно проникати між елементами жарочной решітки. Верхня частина оснащена двома металевими пластинами для найбрудніших місць. Ваша смаження решітка завжди буде в ідеальній чистоті. Ручка щітки довга і зручна, верх оснащений кільцем для підвішування її на гриль, щоб завжди бути поруч з Вами в скрутну хвилину. Очищувальну головку щітки можна міняти, вона змінна. Купити високоякісну і зручну щітку для гриля Char-Broil 8366894, Ви зможете в магазині швидко і вигідно.
700 грн
894 грн
789 грн
750 грн
639 грн
Знижка 111 грн
1 090 грн
929 грн
Знижка 161 грн
1 000 грн
900 грн
890 грн
674 грн
690 грн
866 грн
954 грн
1 000 грн
690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.