Роздільник пальників для Sovereign 90; XL Broil King 18529
1 090 грн
1 103 грн
Виконано з: чавуну
Сумісність: з грилем Enders Monroe 3
Колір: чорний
Особливості: Решітка чавунна 1/3 для Monroe 3 забезпечить якісне приготування барбекю продуктів. Вона займає 1/3 част жарочного посадкового місця, Ви зможете використовувати цю решітку в комбінації з іншими, наприклад, двостороннім чавунним листом. Решітка має відмінну теплоємність, якщо її порівняти зі звичайними сталевими решітками. На такий решітці Ви швидше приготуєте продукт рівномірно просмажити його, так як вона максимально акумулює тепло в собі, тим самим розподіляючи його по продукту рівномірно. Ваші страви вийдуть рівномірно просмаженими, соковитими і апетитними, а також отримають гарний зовнішній малюнок від ребер решітки. Розширюйте можливості Вашого гриля використовуючи чавунну решітку від компанії Enders. Купити чавунну решітку 1/3 для Monroe 3 Enders 7891 з доставкою і вигідною ціною, можна в інтернет-магазині грилів .
1 090 грн
990 грн
1 200 грн
1 050 грн
1 350 грн
1 150 грн
1 029 грн
1 290 грн
890 грн
1 199 грн
999 грн
890 грн
890 грн
759 грн
Знижка 131 грн
990 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.