Ніж для тіста SANTOS, для піци 891106
990 грн
1 298 грн
Виконано з: високоякісного чавуну
Розміри: займає 1/3 жарильної поверхні
Сумісність: з грилями Oakland 3s, Madisson
Колір: чорний
Особливості: Дане чавунне деко використовується замінивши стандартну решітку, яка поставляється в комплекті при покупці гриля, і розширяє Ваші кулінарні можливості. Чавунне деко має рифлену і гладку поверхні, що визначають їх призначення при приготуванні тієї чи іншої барбекю страви. Деко замінює 1/3 частину жарильної поверхні, за допомогою нього, Ви легко розширите список страв приготовлених на грилі, і порадуєте ними своїх близьких і друзів. Високоякісний матеріал дозволить листу служити дуже довгий час. Купити чавунне деко Enders 8207 можна в магазині за вигідною ціною.
Тип: | деко |
990 грн
1 500 грн
1 200 грн
Знижка 300 грн
1 350 грн
1 200 грн
1 590 грн
1 300 грн
1 490 грн
1 269 грн
Знижка 221 грн
1 500 грн
1 300 грн
1 349 грн
529 грн
Знижка 820 грн
1 500 грн
1 300 грн
1 485 грн
1 600 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.