Сходинки для СПА-бассейна тм Myspa, ValetSteps Warm Gray
8 400 грн
9 200 грн
Поручень для СПА-басейна (джакузі) Myspa Side Handrail - окремий аксесуар, який підходить для використання з будь-якими видами і моделями гідромасажних СПА-ванн. Має обтяжену підставку-основу (обертається на 360 °), ручку з вбудованими світлодіодними світильниками. Виготовлений з оцинкованої алюмінієвої труби з нанесенням порошкового покриття. Механізм обертання ручки поручня Side Handrail сконструйований з можливістю регулювання до необхідного положення для однаково комфортного використання зі СПА-басейнами різних форм і конфігурціі.
Особливості поручня для джакузі Myspa Side Handrail:
✦ Обертаючийся механізм з можливістю зафіксувати потрібне положення
✦ Приставна конструкція - свердління корпусу не потрібно
✦ Стильний дизайн, що світиться ручка
✦ Вага - 10 кг
Країна виробник: | США |
Гарантія: | 12 місяців |
8 400 грн
8 400 грн
8 700 грн
6 990 грн
8 700 грн
11 400 грн
7 550 грн
8 400 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.