Шкіряні рукавички для гриля Weber 17896
2 499 грн
3 290 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: високоякісна сталь з Порцеляновий покриттям
Сумісність: з грилями Primo Oval Large 300
Колір: чорний
Особливості: Полка для гриля Primo 316 призначена для вугільного гриля Primo Oval Large 300. Використовується для установки на неї рефлекторів (2-х штук) або ємності для стікання рідини і жиру з продуктів під час пріготовленія.Іспользуя рефлектори, Ви знизите температуру витікаючу від вугілля у верхній частині гриля, тим самим отримаєте ідеальні умови для гарячого копчення і випічки. Це дуже універсальна полиця, так як дозволить розмістити на неї не тільки рефлектори, але і встановити ємність з фольги для стікання жиру і соку від страв барбекю. Таку універсальну полку для гриля Primo 316, можна купити в інтернет магазині з доставкою в Ваше місто.
2 499 грн
2 800 грн
2 900 грн
2 469 грн
Знижка 431 грн
2 500 грн
2 999 грн
3 480 грн
3 490 грн
2 969 грн
Знижка 521 грн
3 100 грн
3 990 грн
3 849 грн
1 929 грн
Знижка 1 920 грн
3 900 грн
3 000 грн
3 499 грн
3 200 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.