Набір кришок для страв в грилі SANTOS, з нержавіючої сталі, комплект 2 шт 890505
3 490 грн
2 800 грн
Всі грилі та аксесуари PRIMO зроблені вСША, місто Белвілл, штат Іллінойс
Виконано з: високоякісної сталі
Сумісність: з грилями Primo Kamado
Колір: чорний
Особливості: Полка Primo 331 для гриля Primo Kamado, призначена для установки на неї рефлектора або ємності для стікання жиру і соку з продуктів. При установки рефлектора Ви понизите температуру у верхній частині гриля, тим що втятий жар від вугілля, і це дозволить використовувати гриль для випічки або гарячого копчення. У випадки використання ємності для стікання жиру або соку з продуктів, Ви зможете зробити це легко використовуючи полку для гриля Kamado. Полку дозволить отримати нові можливості від Вашого гриля, значно розширивши його можливості. Купити полку для гриля Primo 331 за найкращою ціною, можна в магазині отримавши швидку доставку по всій Україні.
3 490 грн
3 200 грн
2 490 грн
2 990 грн
2 539 грн
Знижка 451 грн
2 853 грн
3 000 грн
2 300 грн
3 199 грн
2 799 грн
2 900 грн
2 469 грн
Знижка 431 грн
3 090 грн
2 472 грн
Знижка 618 грн
2 300 грн
2 299 грн
2 400 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.