Щуп до термометрів GRILLI, EasyBBQ, GrillPro, Broil King 2 шт 555503
1 090 грн
1 053 грн
Виконано з: сталі з антипригарним покриттям
Розміри: 33 х 22,9 х 2,5 см.
Колір: чорний
Комплект поставки складається з: 2-х одиниць:
1. Піддон під підставку
2. Підставка під реберця
Особливості: Підставка Napoleon 56011 виконана в стилі компанії Napoleon. Вона зроблена з високоякісної сталі з антипригарним покриттям, продукти не прилипають до неї. Підставка має зручні ручки, як би ви не повернули її, верхом чи низом. На підставці Napoleon 56011 ви зможете приготувати реберця, а перевернувши її догори ногами, у вигляді колиски, відкриються нові можливості для приготування інших страв барбекю. За ручки на підставці, Ви можете вийняти приготовані страви з піддону. Для роботи з підставкою не забувайте одягати термостійкі рукавички для роботи з грилем, щоб не обпекти руки. Купити підставку Napoleon 56011, Ви можете в інтернет магазині за найвигіднішими цінами.
Тип: | підставки |
1 090 грн
1 290 грн
1 161 грн
Знижка 129 грн
990 грн
869 грн
799 грн
800 грн
919 грн
1 090 грн
900 грн
1 000 грн
1 165 грн
790 грн
790 грн
1 000 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.