Чохол для грилів Broil King серії 500 68592
6 390 грн
5 429 грн
Знижка 961 грн
8 400 грн
Підйомний механізм для утримування і зберігання теплозберігаючих накриттів для гідромасажних СПА-ванн і джакузі Myspa Cover Rock-It сумісний з більшістю міні-басейнів стандартних форм (прямокутні або квадратні) і шириною до 2,4 м.
Основна особливість пристрою: окрема конструкція зі спеціальними горизонтальними опорами, за допомогою яких тримач фіксується (без необхідності безпосередньо свердління обшивки) до корпусу СПА-басейна. При встановленні тримача слід врахувати вільний зазор навколо СПА-ванни не менше 500 мм. Підйомний механізм виготовлений з анодованого алюмінію з нанесенням порошкового покриття, колір - чорний.
Комплект поставки: тримач в розібраному вигляді, комплект кріплень із нержавіючої сталі, інструкція з експлуатації. Товар поставляється в упаковці.
Країна виробник: | США |
Торгова марка: | MYSPA |
Гарантія: | 5 років |
6 390 грн
5 429 грн
Знижка 961 грн
6 800 грн
10 399 грн
7 500 грн
6 658 грн
8 400 грн
7 990 грн
8 400 грн
6 590 грн
5 599 грн
Знижка 991 грн
8 700 грн
8 700 грн
6 990 грн
9 199 грн
7 550 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.