Термометр Bluetooth Rosle R25096
4 400 грн
5 199 грн
Виконано з: чавуну з порцеляновим покриттям
Розміри: 38,7 х 27,4 х 2 см.
Сумісність: з грилями Weber Q2000
Колір: чорний
Особливості: Чавунний піддон Weber 6559 для гриля - це додаткові можливості для приготування барбекю продуктів. Виконана решітка з чавуну покритого порцеляновим покриттям, що ідеально при приготуванні продуктів, так як рівномірно прожарює їх і не дає можливість пригоріти. Чудовий рівномірний нагрів, дозволяє швидко приготувати їжу, таку як гребінці і креветки. Ви отримаєте дивовижні результати використовуючи чавунну решітку, страви вийдуть соковитими і ароматними. Це новий рівень приготування барбекю страв для Вашого гриля. Купити чавунну решітку для Q2000 Weber 6559 від офіційного дилера, за найнижчою ціною, можна в інтернет-магазині .
4 400 грн
4 990 грн
4 290 грн
4 500 грн
3 972 грн
4 199 грн
5 800 грн
5 490 грн
5 094 грн
6 244 грн
3 990 грн
5 490 грн
4 870 грн
4 990 грн
4 239 грн
Знижка 751 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.