Штанга 60 см 200-10441
3 278 грн
3 899 грн
Виконано з: чавуну з порцеляновим покриттям
Розміри: 30 х 2 х 40 см.
Сумісність: з грилями Weber Q1000
Колір: чорний
Особливості: Чавунний піддон Weber 6558 для гриля - це додаткові можливості для приготування барбекю продуктів. Виконана решітка з чавуну покритого порцеляновим покриттям, що ідеально при приготуванні продуктів, так як рівномірно прожарює їх і не дає можливість пригоріти. Решітка вставляється в Ваш гриль, замінюючи половину стандартної решітці з правого боку. Ви отримаєте дивовижні результати використовуючи чавунну решітку, страви вийдуть соковитими і ароматними. Це новий рівень приготування барбекю страв для Вашого гриля. Купити чавунну решітку для Q1000 Weber 6558 за вигідною ціною і доставкою до Вас, можна в інтернет магазині .
3 278 грн
3 843 грн
3 690 грн
3 990 грн
3 100 грн
3 900 грн
4 590 грн
3 899 грн
Знижка 691 грн
4 100 грн
4 790 грн
4 069 грн
Знижка 721 грн
3 990 грн
3 600 грн
2 880 грн
Знижка 720 грн
4 250 грн
2 990 грн
4 190 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.