Стійка (ростер) для індички Big Green Egg (ST / 119773)
2 200 грн
1 901 грн
Виконано з: чавуну з порцеляновим покриттям
Розміри: 41,9 х 21,6 х 1,9 см.
Сумісність: з грилями Napoleon 325/410/450/495/600/750
Колір: чорний
Особливості: Двосторонній піддон Napoleon 56060 виконаний з високоякісного чавуну з порцеляновим покриттям. Це дозволить сильно розширити можливості Вашого гриля і дозволить приготувати безліч смачних і ароматних барбекю страв на свіжому повітрі. Ваші страви вийдуть дуже смачними, так як порцелянове покриття піддону Napoleon 56060, забезпечує максимально правильну взаємодію з продуктами, які на ньому готуються. Ви отримаєте не тільки смачну їжу, але ще і дуже корисну. Почастуєте своїх друзів дивовижними ароматними стравами, які прийдуть до смаку кожному. Купити двох сторонній піддон Napoleon 56060, можна в магазині з доставкою і найприйнятнішою ціною.
2 200 грн
2 300 грн
1 600 грн
2 190 грн
1 690 грн
1 490 грн
2 250 грн
1 490 грн
1 490 грн
2 299 грн
1 630 грн
1 800 грн
2 000 грн
2 160 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.