Деко для запікання Broil King 69720
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
2 390 грн
2 029 грн
Найкращий спосіб дізнатися ступінь готовності продукту – це його внутрішня температура. При частому відкриванні кришки гриля для вимірювання температури всередині продукту падає температура камери гриля, що веде до збільшення часу приготування. За допомогою щупів Broil King 61900 можна завжди знати внутрішню температуру страви, не відкриваючи кришку гриля, а завдяки кольоровому маркуванню ви не переплутаєте показники щупів.
Технічні характеристики:
• Матеріал: нержавіюча сталь, пластик
• Розміри в коробці: 23 х 4 х 2,5 см
• Сумісні з грилями: Broil King Regal Pellet, Broil King Crown Pellet
1 990 грн
1 689 грн
Знижка 301 грн
1 873 грн
2 190 грн
2 499 грн
1 969 грн
1 579 грн
Знижка 390 грн
2 300 грн
1 900 грн
2 300 грн
1 800 грн
1 990 грн
1 791 грн
Знижка 199 грн
2 100 грн
2 490 грн
1 992 грн
Знижка 498 грн
2 590 грн
2 199 грн
Знижка 391 грн
2 900 грн
2 469 грн
Знижка 431 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.