Газовий гриль Regal 590S Broil King 958543
63 900 грн
4 300 грн
Виконано з: високоякісної нержавіючої сталі / термостійкого бакеліту
Тип: | Набір для барбекю |
Кількість предметів: | 4 |
63 900 грн
129 900 грн
56 900 грн
89 900 грн
25 850 грн
63 585 грн
69 620 грн
213 999 грн
301 899 грн
48 300 грн
44 490 грн
16 490 грн
159 990 грн
119 990 грн
309 990 грн
329 990 грн
419 990 грн
589 990 грн
120 000 грн
96 000 грн
Знижка 24 000 грн
154 950 грн
123 960 грн
Знижка 30 990 грн
204 990 грн
163 992 грн
Знижка 40 998 грн
270 000 грн
216 000 грн
Знижка 54 000 грн
82 109 грн
95 016 грн
32 464 грн
49 980 грн
50 675 грн
34 701 грн
42 020 грн
14 226 грн
105 000 грн
22 350 грн
159 900 грн
429 990 грн
499 990 грн
529 990 грн
349 990 грн
54 900 грн
32 775 грн
4 190 грн
3 900 грн
4 099 грн
4 990 грн
4 239 грн
Знижка 751 грн
3 799 грн
4 290 грн
4 490 грн
4 200 грн
3 990 грн
3 990 грн
3 349 грн
3 600 грн
3 400 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.