Фартух GRILI все для барбекю GRILLI 777733
1 216 грн
1 300 грн
Набір складається з чотирьох шампурів виготовлених з матової неіржавіючої сталі 18/10 Подвійні штирі забезпечують безпечне і надійне зчеплення з їжею, що запобігає ковзанню при повороті
Велика ручка забезпечує міцну фіксацію навіть при використанні рукавичок для гриля.
Простота форм, любов до деталей, зручність експлуатації і висококласні матеріали - якість коштує того, щоб за нього платити
Екологічні та гігієнічні гарантії відповідають найвищим світовим стандартам
Довжина, см см 27
Матеріал Нержавіюча сталь
Предметів в наборі, шт 4
Вага, кг: | Вага: 0.25 кг |
Гарантія: | 12 міс |
Країна виробник товару: | Китай |
Розміри: | 33 x 2.4 x 0.4 см |
Тип: | шампура |
Матеріал: | Нержавіюча сталь |
1 216 грн
990 грн
839 грн
Знижка 151 грн
1 200 грн
1 200 грн
1 290 грн
1 161 грн
Знижка 129 грн
1 000 грн
1 363 грн
1 490 грн
1 341 грн
Знижка 149 грн
1 299 грн
990 грн
792 грн
Знижка 198 грн
1 200 грн
1 360 грн
1 000 грн
1 620 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.