Набір із трьох предметів Weber NEW, 6764
4 999 грн
4 680 грн
Набір для любителів морепродуктів складається з трьох предметів: складаний двосторонньої сітки для риби або овочів, набору шампурів (6 шт.) І багатофункціонального дека.
Зажимная сітка ідеально підходить саме для риби, так як риба не стикається з основною решітками і її можна легко перевертати. Також цієї сітці дуже зручно готувати овочі і будь-які, особливо, дрібні делікатні продукти, які можуть провалюватися крізь грати гриля.
На універсальному деку Ви можете готувати велику кількість різноманітних страв. Одна його частина - перфорована, на ній можна готувати, наприклад, овочі або морепродукти. На другій половині - обсмажувати рибу або молюсків. Причому це можна робити одночасно.
За допомогою набору з 6 шампурів Ви зробите дивовижний соковитий шашлик з осетра. Шматочки риби можна розділити овочами.
Їх можна мити в посудомийній машині.
Гарантія: | 14 днів |
Країна виробник товару: | Китай |
Тип: | Кухонний інвентар |
Матеріал: | Нержавіюча сталь |
4 999 грн
3 799 грн
3 600 грн
3 990 грн
4 440 грн
4 200 грн
3 900 грн
4 980 грн
4 099 грн
4 290 грн
4 610 грн
3 886 грн
4 300 грн
4 200 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.