Ліхтарик для гриля Deluxe BroilKing 60938
3 990 грн
3 389 грн
Знижка 601 грн
3 669 грн
2 559 грн
Виконано з: високоякісної нержавіючої сталі
Розміри: 21 х 6 х 60 см.
Колір: металік
Комплект поставки складається з: 9-ть одиниць:
1. Шампур - 8 шт.
2. Стійка - 1 шт.
Особливості: Багаторівнева стійка з шампурами Weber 7615 - це розширення Ваших можливостей для приготування різноманітних барбекю продуктів. У комплекті до стійки Ви отримаєте 8 шампурів, Ви зможете готувати відразу на всіх шампурах або на декількох, також, урізноманітнити стіл різними продуктами, і все це завдяки такій стійці. Стійка ідеально підходить для грилів від компанії Weber, а також до всіх інших грилям, розмір яких дозволить розмістити в себе стійку. Шампура, можна розташувати на різних рівнях, що допоможе готувати різні продукти контролюючи нагрів. Купити стійку і шампура Weber 7615, можна в магазині з доставкою по всій Україні.
3 990 грн
3 389 грн
Знижка 601 грн
2 790 грн
3 819 грн
3 690 грн
2 880 грн
4 500 грн
3 600 грн
Знижка 900 грн
2 990 грн
3 600 грн
3 500 грн
3 990 грн
3 150 грн
3 490 грн
3 702 грн
2 880 грн
2 304 грн
Знижка 576 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.