Лоток для ребер Max Char-Broil 2398674
890 грн
900 грн
Виконано з: емальованої сталі
Обсяг: 900 мл.
Розміри: 17,5 х 17,5 х 7,3 см.
Сумісність: з грилями відповідних розмірів
Колір: чорний
Особливості: Миска емальований для гриля Roesle 25172 - це високоякісна миска для Вашого гриля, що забезпечує комфорт і зручність. Виконана миска з емальованої сталі, вона дуже міцна і ідеально підійде для кемпінгу. Внутрішня частина миски має білий колір, красиво поєднується із зовнішнім чорним глянцем. Миску буде вдало гармоніювати з емальованими товарами для гриля від компанії Roesle. Максимальна термостійкість даної миски становить 400 ° C, в ній можна без проблем готувати барбекю страви прям на жарочной решітці. Результат виходить відмінним. Купити миску емальовану для гриля Roesle 25172, можна в інтернет-магазині грилів з доставкою.
890 грн
890 грн
690 грн
1 000 грн
900 грн
690 грн
892 грн
790 грн
894 грн
700 грн
690 грн
790 грн
890 грн
810 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.