Книга рецептів "Вебер. Найкраще" "Weber''''s Greatest Hits" 18078 Weber
1 289 грн
1 490 грн
Виконано з: високоякісної нержавіючої сталі
Ручки зроблені з: зносостійкого матеріалу
Розміри: 45,7 х 7,6 см.
Колір: металік / чорний / помаранчевий
Комплект поставки складається з: 2-х одиниць:
1. Лопатка
2. Ніж
Особливості: Ніж і лопатка Char-Broil 9419589 - це унікальне поєднання в одному наборі. Завдяки спеціальній конструкції, ніж вставляється в ручку лопатки. Це дуже зручно при роботі, у випадку якщо Вам необхідний ніж, він виявиться завжди під рукою. Даний набір легко чиститься, його можна помістити в посудомийну машину. Виконано набір з високоякісних матеріалів. Лопатка та ніж мають тривалий термін служби, Ви будете довго і впевнено використовувати набір Char-Broil 9419589 при роботі з грилем. Купуйте набір 2 в 1 Char-Broil 9419589 за найвигіднішими цінами в магазині , де Ви знайдете ще багато цікавого для Вашого гриля.
1 289 грн
1 390 грн
1 179 грн
Знижка 211 грн
1 190 грн
1 650 грн
1 190 грн
1 499 грн
1 500 грн
1 650 грн
1 120 грн
1 200 грн
1 260 грн
1 300 грн
1 400 грн
1 500 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.