Комплект для нарізки (дошка + ніж) Napoleon 70039
3 690 грн
3 280 грн
Виконано з: сталевий термостійкої сітки з антипригарним покриттям
Сумісність: з грилями Weber Q200-2000
Колір: чорний
Особливості: Високоякісна кошик на рожен Weber 17588 допоможе приготувати безліч барбекю страв простим способом. Закріпіть кошик на рожен Вашого гриля і приготуйте хрустка картопля фрі, картопляні дольки, нарізані кубиками овочі і різноманітні інші продукти, які побажаєте. Виконана кошик з тонкої термостійкої сітки з антипригарним покриттям, через осередки сітки не випадуть навіть найменші нарізані шматочки, при цьому відбувається рівномірне прожарювання з усіх боків. Це просто швидкий і зручний спосіб приготувати безліч барбекю продуктів. Купити кошик Weber 17588, можна з доставкою по всій Україні в інтернет-магазині .
3 690 грн
2 500 грн
3 690 грн
3 600 грн
2 990 грн
3 890 грн
3 499 грн
3 990 грн
3 099 грн
3 990 грн
3 890 грн
3 501 грн
Знижка 389 грн
2 800 грн
3 290 грн
3 690 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.