Ремонтний комплект внутрішнього освітлення PRO Napoleon PRHLKT
892 грн
1 000 грн
Виконано з: нержавіючої сталі 18/10
Розміри: 21,5 х 13,5 х 3,5 см.
Сумісність: з будь-якими грилями відповідного розміру
Колір: металік
Особливості: Коробочка для копчення Roesle 25076 виконана з високоякісної нержавіючої сталі 18/10. За допомогою такої коробки, Ви зможете отримати відмінні результати при копченні продуктів. Вона дозволить надати Ваш улюблений аромат і смак копчення риби і м'яса. Коробочка вміщує в себе приблизно 750 мл. Ви можете використовувати будь-яку тріскуу для копчення страв від компанії Roesle, а також інших виробників. Таку коробочку для копчення Ви зможете використовувати на газовому і вугільному грилі. Чим більше коробочка нагрівається всередині гриля, тим інтенсивніше вийде копчення. Купити коробочку для копчення Roesle 25076, можна в інтернет-магазині грилів .
Матеріал: | нержавіюча сталь |
892 грн
900 грн
780 грн
990 грн
891 грн
Знижка 99 грн
1 000 грн
1 200 грн
1 120 грн
1 165 грн
1 079 грн
859 грн
Знижка 220 грн
894 грн
850 грн
790 грн
711 грн
Знижка 79 грн
790 грн
850 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.