Подвійне крісло Rengard Gloria RGTF 1004-3
21 456 грн
9 216 грн
Кавовий столик Gloria - це якісна мебля, виконаназi штучного ротангу. В якостi стільниці використовується високоякісне загартоване скло, яке гарантує їїміцність. Каркас виготовлений з алюмінію і має стійке порошкове покриттяTIGER-Drylac. Стіл можна використовувати як окремо, так і в комплекті з одно ідвомісними кріслами, цієї ж серії, «Gloria». Модульна система, до якоївідноситься кавовий столик, дозволить внести родзинку в ваш інтер'єр! При цьомуне важливо, як ви будете її використовувати, в комплексі або окремо.
Купити кавовий столик Gloria RGTF 1004-1 можна в нашому інтернет-магазині .
Матеріал корпуса:
Зовнішній каркас - Полімерне волокно;
Матеріал каркаса - Алюміній c порошковим покриттямTIGER-Drylac
Матеріал фасаду:
Поверхня столу - Надміцне загартоване скло 5мм
Розміри:
Ширина - 1020 мм;
Висота - 400 мм;
Глибина - 520 мм;
Колір - бежевий
21 456 грн
13 248 грн
10 368 грн
8 871 грн
7 344 грн
10 811 грн
9 091 грн
10 368 грн
10 944 грн
7 900 грн
9 648 грн
8 900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.