Чехол преміум для гриля Genesis II 6 пальників Weber 7136
9 569 грн
4 719 грн
Знижка 4 850 грн
8 599 грн
Цей міцний чохол для гриля преміум-класу запобігає пошкодженню та забруднення грилю.
Він стійкий до атмосферних впливів (УФ-випромінювання, снігу, дощу). та поставляється з кріпильними
ременями, щоб забезпечити його безпеку грилю навіть у найскладніших умовах зберігання.
Переваги:
• Атмосферостійка тканина захищає гриль від дощу та снігу;
• Виготовлений із міцного матеріалу;
• Конструкція дозволяє легко накривати та відкривати;
• Кріпильні ремені утримують чохол на грилі
Придбати чохол для газових грилів Weber Genesis NEW 300 серії 7194 можна у нашому інтернет-магазині .
Колір: | Чорний |
Сумісність: | з грилями Genesis 300. |
Розміри: | 110,24 см х Ш 160,04 см х Д 65,02 см |
9 569 грн
4 719 грн
Знижка 4 850 грн
8 400 грн
7 900 грн
9 900 грн
9 199 грн
10 399 грн
7 950 грн
7 990 грн
7 500 грн
6 990 грн
5 939 грн
Знижка 1 051 грн
8 990 грн
6 490 грн
6 999 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.