Чохол для пелетного гриля Weber SmokeFire 7192
7 999 грн
10 399 грн
Міцність, функціональність, стійкість до зовнішніх факторів - все це ви отримуєте в цьому простому,
практичному чохлі. Його перевагою є відмінна якість виготовлення на основі водонепроникного
поліестеру, тому ви можете бути впевнені, що він не тільки прослужить довгі роки в первозданному вигляді,
але і буде стійким до різних погодних умов та інших зовнішніх факторів. Чохол для пелетного гриля
SmokeFire EX6 стійкий до УФ-випромінювання (особливо влітку), бруду, вітру, снігу та дощу. Матеріал, з якого виготовлено
чохол, легкий і дихаючий. Також використовуються практичні кріпильні ремені, завдяки яким одягати
і знімати чохол стає дуже легко та зручно. Купити чохол для пелетного гриля Weber SmokeFire EX6 7193
можна у нашому інтернет-магазині .
Колір: | чорный |
Сумісність: | з пелетним грилем Weber SmokeFire EX6 |
Матеріал: | поліестер |
7 999 грн
9 990 грн
11 400 грн
11 199 грн
8 900 грн
12 020 грн
11 500 грн
12 900 грн
12 900 грн
7 990 грн
6 789 грн
Знижка 1 201 грн
9 569 грн
4 719 грн
Знижка 4 850 грн
11 100 грн
12 000 грн
9 900 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.