Щітка для гриля Broil King 64014
1 300 грн
1 659 грн
Підставка Weber значно полегшує приготування найсмачніших ребер на будь-яких видах грилів.
Вона суттєво збільшує корисний простір жарочної поверхні вміщуючи до 5ти пластин.
вертикально розташованих ребер. Таким чином, продукт не займає всю поверхню решітки
і дозволяє готувати кілька страв одночасно. Також, таке розташування ребер, дозволяє
змащувати їх у процесі приготування соусом чи маринадом, що додасть страві неповторних нот
аромату та смаку. Підставка виготовлена із високоякісної хромованої сталі. Цей аксесуар буде
незамінний, для всіх любителів грилінгу, який можна легко вимити в посудомийній машині після
приготування на грилі. Придбати підставку для ребер маленьку Weber 6605 можна в нашому.
інтернет-магазині .
Сумісність: | Для Газових грилів Weber Q 200/2000 та більших моделей, а також вугільних грилів від 47 см |
Розміри: | У 8.89cm x Ш 20.32cm x Д 33.53cm |
Матеріал: | Хромована сталь |
1 300 грн
1 750 грн
1 873 грн
2 000 грн
1 590 грн
1 272 грн
Знижка 318 грн
1 389 грн
1 990 грн
1 950 грн
1 900 грн
1 623 грн
1 580 грн
1 700 грн
1 980 грн
1 700 грн
Гарантія
УВАГА! Ми є офіційними дилерами в Україні! На звістку товар надаємо офіційну гарантію.
Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію щодо експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за його прямим призначенням.
На нашому сайті представлено обладнання, що відноситься до «преміум» класу. Тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і прослужить Вам протягом тривалого часу, при регулярному технічному обслуговуванні.
На кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.
Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.
Для забезпечення гарантійного випадку необхідно:
Гарантійне обслуговування включає:
Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування товару транспортом Покупця безпосередньо до нашого Сервісного центру.
Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони, існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста та вирішення проблеми за місцем, у такому разі Замовник оплачує наші спеціалісти.
У разі неможливості провести ремонт за місцем та необхідності транспортування обладнання до нашого Сервісного центру для подальшого ремонту, витрати на транспортування товару та відрядження нашого спеціаліста оплачує Покупець.
Гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:
У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся:
0 800 330 287
mail: info@grili.com.ua
Доставка по Києву
Доставка по Дніпру
Доставка по Україні НОВОЮ ПОШТОЮ
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо Вам розрахунковий документ.
Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру та отримує замовлений товар.
Після підтвердження замовлення менеджером, Ви отримуєте номер рахунку та реквізити для оплати, як тільки кошти приходять на рахунок (може зайняти до 3 банківських днів), Вам провадиться доставка або відправка товару перевізником.
Після оформлення замовлення та підтвердження наявності товару, ми виставляємо Вам рахунок згідно з наданими Вами документами, як тільки гроші приходять на розрахунковий рахунок, здійснюється відвантаження товару.